Педагогічне кредо

“Для всіх є робота на човні життя, тільки знайди своє діло і намагайся бути кращім”

вторник, 31 марта 2020 г.

Проектна діяльність педагогів

Проектна діяльність педагогів

Класифікація проектів

    В літературі зустрічається класифікація проектів за наступними ознаками:
За характером домінуючої діяльності:
§  дослідницькі (дослідження навколишнього середовища, народних звичаїв, традицій, місцевих проблем тощо);
§  творчі (реалізація творчого задуму учасників проекту: рукописний журнал, дитяча книжка, колаж, макет і т.д.);
§  рольові (учасники обирають певні ролі, обумовлені характером і змістом проекту, наприклад, ділові ігри);
§  інформаційні (спрямовані на збирання інформації про який-небудь об`єкт, явище; ознайомлення учасників проекту з цією інформацією; аналіз та узагальнення фактів);
§  практико-орієнтовані (орієнтовані на інтереси учасників).
За предметно-змістовними галузями:
§  моно-проекти (в межах однієї предметної галузі);
§  міжпредметні проекти.
За кількістю учасників та характером контактів:

§  індивідуальні;

§  групові;

§  колективні;
§  в межах усього закладу;
§  міські;
§  всеукраїнські;

§  міжнародні.

За тривалістю виконання:
§  короткочасні (у межах одного заняття);
§  середньої тривалості (до двох тижнів);
§  тривалі (протягом місяця або декількох місяців).

                                           За характером координації

§  безпосередній контроль;
§  прихований контроль (такий, що імітує учасника проекту).
                 Відповідно до шляхів розв`язання завдань проекти розподіляють за видами:
§  прикладні;
§  дослідницькі;
§  інформаційні;
§  рольово-ігрові.
            Основними завданнями проектів для дітей дошкільного віку є такі:

§  вчити дітей здобувати знання самостійно (за допомогою батьків) та застосовувати їх;
§  допомагати кожній дитині у здобутті комунікативних навичок;
§  розширювати коло спілкування дітей;
залучати батьків до участі в навчально-виховній роботі закладу

Структура та зміст проектів

              Реалізація будь-якого проекту передбачає розв`язання проблеми поетапної практичної діяльності педагога та вихованців. Потрібно знати, що за чим робити.
Звичайно проект складається з трьох основних етапів:
1-й – підготовчий:
·        визначення мети та завдань;
·        відбір методів дослідження;
·        підготовча робота з педагогами та дошкільниками;
·        відбір та підготовка обладнання та матеріалів.
2-й –  безпосередньо дослідницький:
·        пошук відповідей на запитання
3-й – заключний:
·        узагальнення результатів роботи, їх аналіз;
·        формулювання висновків;


·        складання рекомендацій для практичних працівників.

Комментариев нет:

Отправить комментарий